Brugerbestyrelsens kompetencer og sammensætning
Formålet med Brugerbestyrelsen er at inddrage brugerne i driften af Glostrup Idrætsanlæg, herunder at brugerne af de kommunale idrætsanlæg får direkte indflydelse på, hvilke serviceydelser der skal tilbydes.
Det er Brugerbestyrelsens opfattelse, at jo bedre samarbejdet er mellem alle interessenter og jo tættere beslutningerne kommer på de daglige brugere og de ansatte, jo større er den indbyrdes forståelse for hinandens ønsker og behov.
Det er et grundlæggende princip for Brugerbestyrelsens arbejde, at alle beslutninger skal tages i størst mulig åbenhed, samt at der altid arbejdes på at skabe enighed om beslutningerne og dermed undgå afstemninger. Der arbejdes efter disse principper for at sikre den maksimale opbakning blandt alle brugere og ansatte.
Ansvarsområde
Brugerbestyrelsens ansvarsområde dækker:
- Glostrup Fritidscenter
- Glostrup Idrætspark
- Hvissingehallen
- Ejbyhallen
- Idrætsfaciliteterne på Østervangen, Ejby Friluftscenter, Solvangsparken og Vestskoven
- Klubhusene Ejby Friluftscenter
Kompetencer
Glostrup Idrætsanlæg er politisk underlagt Kultur- og Fritidsudvalget, som har uddelegeret ansvar og kompetence til Glostrup Idrætsanlæg i kraft af udstrakt decentralisering. Brugerbestyrelsen har beslutningskompetence for såvel aktiviteter, økonomi og personale, indenfor de regler som Glostrup Kommunalbestyrelse har vedtaget.
Medlemmer
Brugerbestyrelsen består af 10 medlemmer
2 medlemmer vælges af Kommunalbestyrelsen blandt dens medlemmer
4 medlemmer fra idrætsforeningerne
1 medlem fra øvrige foreninger
1 medlem fra oplysningsforbundene
1 medlem blandt ansatte ved folkeskolerne samt
1 medarbejderrepræsentant fra Glostrup Idrætsanlæg
Emner som man ønsker behandlet på et Brugerbestyrelsesmøde skal indsendes til Glostrup Idrætsanlæg senest 14 dage inden mødet afholdes, gerne på e-mail: gi@glostrup.dk.
Referat fra Brugerbestyrelsens møder
2018:
Referat 8. februar 2018
Referat 22. marts 2018
Referat 31. maj 2018
Referat 19. september 2018
Referat 1. november 2018
Referat 06. december 2018
2019:
Referat 07. marts 2019
Referat 09. april 2019
Referat 06. juni 2019
Referat 05. december 2019
2020:
Referat 23. april 2020
Referat 11. juni 2020
Bilag 1. fra 11. juni 2020
Bilag 2. fra 11. juni 2020
Referat 16. september 2020
2021:
Referat 11. februar 2021
Udviklingsplan 2021
Referat 25. marts 2021
Referat 3. juni 2021
Bilag 3. juni, stævner og arrangement ønsker 2021 (diverse haller)
Bilag 3. juni, stævner og arrangement ønsker 2021 (Hvissingehallen)
Bilag 3. juni, stævner og arrangement ønsker 2021 (GFC)
Bilag 3. juni, stævner og arrangement ønsker 2021 (GIP)
Bilag 3. juni, aflysninger ifm. stævner og arrangementer
Bilag 3. juni, underskrifter
Bilag 3. juni, takstblad for 2022 med forslag til ændringer
Referat 21. september 2021
Underskrifter 21. september 2021
Referat 4. november 2021
2022:
Referart 03. februar 2022
Referart 31. marts 2022
Referart 09. juni 2022